6 februari REDAN!!!

Men jösses va tiden går fort redan inne i februari månad.Händer mycket denna månad och snart e det även Sportlov för min älskade barn,kevin,simon o lilla Elias <3 Sedan i Februari är det ju allahjärtans dag ochbokrea och sen lilla mamma liza som fyller år den 24 Februari hihi. Ja den som säger nått annat än att tiden går fort,den Ljuger!Så e det ju. Ta bara som de senaste 14-15 åren tillbaka om man ser tillbaka lite. Då hade jag fyllt 30 bast och bodde i Lindesberg med jönasen,Jan.Göran o petra kom b.l.a å fira mej med en korg med lite vin i och andra godsaker hemma på namnhällsvägen 33;))))Då hade vi lilla kevin som bara var några år gammal.Simon och lilla Elias hade inte kommit till världen riktigt då.Tänk att det är 17-18år sen det va millenium skifte år - 2000.Känns inte som åren har gått så himla fort med tanke på att det e många år.Man har hunnit med mycket under dem åren.Träffat min älsakde man,johan,som jag har Elias tillsammans med ochså.Han såg till när jag var efter 30 att jag såg till att skaffa körkort och idag e jag en glad körkorts hållare typ hehe...så tack min älskling att jag fick möjligheten att träffa en sån un derbar kille/man som DEJ!!!!Jag är o förblir den LYCKLIGASTE ntjejen som går i ett par skor <3 <3 <3 <3 <3 <3  Dej vill jag verkligen ALLT med min snygga älskade man;))))) Nä nu sova vidare för ska ju upp till praktiken imorn,går ju UNDERSKÖTERSKE utbildningen nu och nu e veckan el.veckorna man ska ut på praktik :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0