1 Mars-16

Då går vi in i  Vår månaden Mars nu. Ååå så skönt,o nästan så jag hoppas att det inte kommer mer Snö o kyla.Ute nu på natten e det minusgrader tror jag,men just nu har vi ingen snö på backen iaf men hinner väl komma känns det som. Nä nu vill jag ha Vår Fågelkvitter...o en sjuhelsike mkt Sol! Längtat länge nog efter våren....nu e det bara "frostiga träd/skog" när man är ute o går. De e ju lite mysigt det också i sej...men inget som slår Vår & Sommar!
Jag bor fortfarande kvar på Orust med min kära man & barn. Jag stormtrivs på jobbet & bara älskar min Familj. Känns som vi äntligen hamnat rätt här på västkusten - Orust. Här e så bra,så man skulle vilja åldras här tror jag bestämt <3  Tog mej många år att hitta både rätt partner/man och rätt stad att bo i,,men skam den som ger sej.Nuu så har jag äntligen funnit mitt paradis,här vill jag BO med min kära lilla Familj <3 <3 Älskar dem & alla fantastiska Barn man har,o lilla goa lilla Elias <3 Bye & God natt//Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0