Oj oj nu e det snart Jul igen;)))))))

JULEN- 2016..
 
Den hoppas jag ska bli riktigt bra!
Jag fullkomligt älskar Julen - å allt som hör JULE - tider till :) :) 
Jag tycker på Julen ska man ha MYS m. sina nära & kära <3 
Jag ha alltid önskat mej en STOR Family & tror jag har det nu,med mina 4 barn.
Så fina e dem & jag e oerhört stolt känner jag!!! Va fina jag fått till världen :D :D 
Jag känner att allt blir till det bättre med allting. jag har underbara ungar,Johan...och sist men inte minst ett underbart Jobb att gå till om dagarna mm..bara det e nått att va Oerhört glad över.
Tror betsämt det bästa jobb jag haft på Typ.. ÅR & DAR! Eller skulle vilja säga bästa jobb
någonsin , Ever! Vi har flyttat ifrån det där skit stället vi bodde på på Orust 
till ett annat  underbart Hus..fortfarande liggandes på Orust 
som tur e så att ungarna kan gå kvar sina skolor/dagis.
På förra stället bodde vi eller snarare hyrde vi av en jävla knäpp Bonde.
Usch,usch!!! Tänker aldrig IGEN hyra av en sån Knäpp & snål bondjäkel.
Han lova "Guld o gröna skogar" med renovering i huset 3 månader innan vi flytta in...
men när bostads kontraktet skrivits klart alla underskrifter, så gav han blanka FAN i detta som var uppgjort
oss imellan :/ :/ :/ Vi e lite arga på oss själva huur vi kunde gå på den "niten"!!!!  Han Lura oss grovt &
vi litade ju blint på hans ord ,var första gången!
Hmmmmmmmmm ASSÅ jag
kommer aldrig lita på någon igen. Så e det bara. Har just nu bara dåliga erfarenheter av Bönder
som Hyresvärdar :p :p :/ :/ 
Å jag gör aldrig någonsin OM detta igen NEVER!
Livet e för kort för att göra misstag efter misstag!
De e väl ändå konstigt att man ska behöva göra ett Misstag INNAN man lär sej
vad man ska se upp för här i Livet! De e den 3 november idag
och bara ett par minusgrader upp & ner.Kan skilja sej åt en mil hit ett par mil dit .
Men nu väntar jag nästan på Snö.
Blir lite LJUSARE DÅ ;) ;) o elias får rulla i snön eller bygga
Snögubbe;)))) Nä nu måste jag gå,men Puss & Kram från lilla mej MM de e den ende för mej johan & Elias <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0