Grattis På Födelsedagen Mamma Liza!!

Ja den 24 Februari fyllde jag år,och det roliga är att man hela tiden känner sej
1 år yngre vid varje Födelsedag.Som tur är kanske man ska säga - för man vill ju inte åldras i förtid
direkt e ju så många andra som gör kan man se ibland - åldras redan när de e mellan 20 - 30 år
tillomed Haha..o det verkar onekligen inte riktigt klokt. Nä, jag funkar ganska bra med yngre folk
kanske för jag känner mej ganska ung också - kanske lite väl larvig & ung ibland hehe...men brukar uppskattas av mina barn tror jag att jag inte e an gammal tråkig tant som bara gnäller & skriker.Utan viktigt att ha kul & hitta på Bus också och det e jag bra på ibland kanske :) Nä natti natt nu sängen som väntar - kall & Ljuvligt mjuk o skön säng som tur är.Min älskade Johan köpte sån Lyxigt mjuk &  skön säng att alltid hoppa ner i såå himla Gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0