4 Februari

Ojjj Oj...VAAAR TAAR tiden vägen igentligen?! Förstår verkligen inte :p Tiden rusar bara iväg
å man hinner knappt blinka så är det Helg IGEN!! Ja går det så här fort så gäller det allt att man förvaltar Livet väl och har så Kul det bara går...för livet e väl bra underbart ändå.Sitter o funderar på ifall man är gravid igen
för e fruktansvärt trött & lite illamående som bara kommit sådär....lite fort...för att det skulle kunna vara nått i Sjuk väg som jag skyller på innan man vet hahaha.. Ja lilla Elias går ju om dagarna å säger att han vill ha en:- "Biss" som han kallar det Hehe så vi får se då - den som lever får se :D ;))))) Mycket Snö har vi också här ute på landet på Orust såå himla mysigt kan jag tycka..om inte annat Elias gillar åka pulka.Nu är nanna hos oss å det går hur bra som helst...vi går långa härliga promenader som både hon & jag uppskattar verkar det som hihi` Nä nu känner jag mej ordentligt trött så jag & elias ska slänga oss i säng nu! Har fått varit upp lite längre idag den lilla busungen;))))))) <3 Det är 5- kallt ute o vinter kom direkt efter nyår - snön också tror jag betsämt. Natti nattiiiizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0