24 Februari!!!

Ja då har det varit mammaliza Födelsedag i dag IGEN ska man väl säga. För fy vad tiden,åren går fort!!
Tycker inte det var länge sen man fyllde år förra året - Men trots allt så har ju 1år gått väldigt fort!
Dagen börja med jobb på Myckleby Skola här på Orust. Sluta 13.30 åkte hem till en skällande Nanna som ville ut o kissa.Men först hämta jag lilla Elias på Dagis i Ellös på avd.Sländan.Han var jätte trött när vi kom hem,o stupade i säng typ.Min lilla gubbe var huur trött som helst. Sen åkte vi hem och sedan kom älskade lilla Johan hem från jobbet med blomma o lite paket.Vi ska fira lite mer imorn med mitt Födelsedagsfirande då Simon kommer hem igen efter varit på sportlov hos Kevin och pappa. Förövrigt en bra Födelsedag 2015 - 02 -24 !!!                                        Dags o Lägga sej för ska ju upp kl 05.00 då jag ska Jobba.Nanna måste väl rastas för ligger o piper häär hmm men det hinner jag nog! Stor Kraam mamma Elisabeth <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0