22 Februari!

Ja jösses vad fort det går. Februari månad speciellt går så fort tycker jag.Imorn fyller lilla söta prinsessan Estelle år 3år redan kronprinsessan viktoria och Daniels dotter.Inte klokt vad fort det går.Tyckte inte det va länge sen de Gifte sej 2010. Ja tiden bara rusar på det märker man så klart & tydligt och bäst ha kul medans man lever höll jag på att säga Hehe...för sen när man är 80 plus tant vore ju för hemskt ifall man sitter o tänker:- Varför gjorde jag inte de och det. Bättre och uppfylla sina drömmar,om man kan & medans man kan.Lever ju som sagt bara EN gång och det ska levas fullt ut och Njuta sålångt det bara går.Jag njuter i fulla drag av Livet.Har en toppen  Familj & toppen goa ungar att jag kan inte önska mej något bättre än det jag har - För det finns inte för mej <3 Så Nöjd & Lycklig över vad jag har skapat från jag var 19 år fram tills nu.De e ju för sjutton 23 år sedan jag var 19 år Hehe mycket har hänt sedan dess - 4 fina barn som jag är grymt stolt över.Grymt fin man,johan 31 som jag är än mer stolt över att fått förmånen att funnit Kärleken i mitt Liv.Han är absolut den bästa darlingen jag kunnat funnit.Tack för du finns älskade hjärtat - Johan <3 <3 <3 Snart fyller även jag år - 24 Februari IGEN va tusan vad ett år går fort tyvärr :// Puss puss;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0