22 september 2014 !

Japp så ere. Måndagen den 22 september - 2014.
Idag börja hösten tyckte jag.Blåst o kyla o fick sätta på elias mössa o tunnare vantar till dagis,Bullerbyn
här i Linde uppe på hagaberg.Innan så har det varit fantastiskt sensommar väder o man har kunnat sitta ute på baksidan av lägenheten o gottat sej i Solen när lill prinsen elias varit på dagis mellan 08.45 - 12.00.
Man har  minst sagt blivit lite bortskämd i sensommar vädret men nu tycks det vara SLUT tyvärr men det finns en ände på allt DOCK inte den underbara kärlek till min gubbe,johan...den kommer ladrig ta slut så e det bara för älskar honom till månen & tillbaka o blir bara intensivare för varje dag som går.Så där e det menat att det ska vi två för resten av Livet där det så vackert heter - kärlek vid första ögonkastet - jaa det kan man lugnt säga  visste redan jag bara såg han på kort att DÄR e mannen i mitt liv,fanns lixom inga tvivel,trots jag aldrig träffat honom då,så var det den känslan på direkten.Så jag e en lyckligt Lottad tjej som hittat den snälla & underbara på alla sätt,man/make för resten av mitt liv <3 I Love U Johan hjärtat mitt,du & jag & våran underbart fina Familj  för resten av våran Framtid!!! Puss o kram från en Lycklig tjeja;)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0