Sommar 2014 var.......;)))))

Japp,2014 var en underbar sommar!!! Minns att vi var ner på västkusten & leta boende jag & hjärtat
å nu har vi också hittat vårat hus,å slog till...o i dagarna flyttar vi vårat "pick & pack" till västkusten;)))  jiiipppiiii!!!!
Ioförsej så var det kallt i maj månad minns jag.
Men juli & augusti var väl ändå rekord varmt mm...varmt så man höll på att tuppa av
asså föör varmt ju :/ :) Men man ska väl iof sej aldrig klaga på värmen speciellt inte som NU
när man sitter här(på Hösten/vintern) o nästan längtar tillbaks till härliiga Värmen. Vintern nu snart som sakta kommer att smyga sej på hm...hoppa vi inte får en råkall "vargavinter" bara för det e ju aldrig kul :/ men gärna liite snö på backen e alltid mysigt med ett par minusgrader ENDAST! Då e vintern som bäst för mej
å man behöver inte heller frysa arslet av sej,typ.. :) Nä nu ska jag ha lite egentid när Elias e på dagis på sitt kära Bullerbyn som han snart ska lämna dessvärre...för bättre dagis får man nog leta läänge efter,både var gällande maten & personalen.Fast finns ju en å annan"nötskalle" som tror att hon vet bäst o allt det här...men vill nog påstå att det bara finns en sån på detta dagis så då e det inte så farligt & man står ut o slipper reta sej på människan
utan bara nonchalera henne.Men våran personliga favorit är nog som både jag & johan tycker är Lilian HELT KLART en underbar människa,lugn & harmonisk och det e ju bara positivt med en sån toppen människa för då smittar det ju av sej på Barnen i sin tur så de sen känner sej trygga på dagis,när de lämnat mamma o pappa för att kanske vistas en Hel dag på dagis.Såå vi är så toppen nöjda har varit så det känns lite lessamt med att Elias ska sluta men men...det e ju som det är nu.Vi känner ju johan o jag att här kan vi inte bygga nån framtid tyvärr! Vi vill hem till hemtrakterna både jag o han tror jag...för att kunna bygga upp våran underbara framtid med alla barn o.s.v
Det e bara o hoppas att vi får ett om inte annat Lika bra dagis åt Elias.  En annan sak som varit bra på detta dagis e ju den toppen goda maten,som de står i köket o lagar varje dag.Så duktiga tanter,verkligen!! Men nu får vi lämna det gamla dynghålan för att komma till nått mycket bättre å jag läängtar verkligen för nu e det bara 1 VECKA KAVR!! Sen går flyttlasset mot västkusten & simon flyttar med oss också wiiieee så jätte glad för det ,verkligen!!! Jag tror att han kommer få det toppenbra med kompisar & så...som varit så mycket problem här i Lindesberg/Brotorpsskolan usch,nu får det va slut på skiten i skit skolan brotorpsskolan!! Det kan ju knappast va en slump att alla ungar har varit mobbade & haft ont om kompisar där .O :O??!? Näe..den teorin tror jag knappast på.Faktum e nog mer att det inte bara e en skit håla att bo i...det e också en skit skola.Nä jag kan skriva under på att jag sätter inte ett endaste barn till PÅ DENNA SKOLA!!! Så e det bara....:////
Nä nu ska jag göra lite nytta...som att packa kanske inte så kul men välbehövligt
så vi inte har allt på engång sen om 1 vecka när lastbilen kommer...för då ska ju allt bara vara att lasta in såklart och va så lättvindigt som möjligt jiipppii vilken seger o få komma ifrån detta tattar område marielundsvägen finns typ 5 vettiga människor sen e resten bara just Tattare :/ Känns så gladeligen bra...o som högsta vinsten på lotto nästan hihihhi!!! Nu en kopp te först - sen Jobb! God förmiddag ! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0