7 februari - 2014!!

Ja då var vi in i februari månad redan.Va sjuttan det var ju inte länge sen det var Jul o Nyårsafton!! Fy skrutt va tiden rullar på ;) Över nyårs helgen var min kära svärmor hit,Curt o Gunilla är så rara och alltid välkomna till oss.Nu fyllde ju johan 30 bast så då stanna de hos oss i 4 nätter.Himla kul var det,å ungarna tyckte det var trevligt vi sköt lite fyrverkirier o.s.v Nu fyller man år snart igen då,& lilla Estelle prinsessan fyller dagen innan mej 2 år hon e så gullig så kronprinsessan viktorias lilla dotter!  Och Elias fyller 3 år i år,till midsommar helgen.Men jösses så stor han blivit vår älskade unge <3 Farmor planerar allra redan att hon ska komma till oss över midsommar till stugan nere vi d sjön SOM ALLTID hehe.....Mycket trevligt har vi även då förstårs,midsommardans & sen Elias födelsedag. Jag säger bara det......jag är otroligt kär i livet.Bättre än så här kan det inte bli.Mm vi får se nu om Elias får ett syskon dessutom plus kevin & simon isåfall blir jag 5 barns mamma <3 <3  KÄNNER MEJ OTROLIGT PRIVILEGIERAD som haft turen att stöta på min eviga tvilling själ Johan Malmgren.Fy fan vad jag älskar dej min älskling,johan!!!!! Du & jag är Ett i Ett <3 Vi är så lika & har så Otroligt kul tillsammans!!!! Tack för du finns mi  älskade man,johan <3 Du gör min vardag till en Lycka.Puss & kram din eviga Elisabeth Kristin Hellgren Malmgren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0