Nu drar vi till spanien..;)))

Japp,, det gör vi å jag är i full gång o planerar o packar;) Vi köpte nya resväskor nyligen...så ska börja å packa ner lite nödvändiga prylalar imorn tänkte jag,,som solkräm t.e.x m.m m.m Ska bli såå satans kul att kevin o simon följer med oss oxå!! ÅÅÅ MY GOD!!...vaa vi ska bada hela dagarna låååååånga;)) Har redan förberett älsklingen på att han ska va lite barnvakt ibland när jag tänker smita iväg med ungarna o...... Bada&Sola mm ska verkligen pressa vissa dagar för nu vill jag verkligen passa på att njuta när vi är där- 1 vecka går så himla fort lika bra att njuta när detta underbara tillfälle ges:D :D Kramelikramen från lilla mej, å natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0