Räkningarna betalda för denna gången med;))

Lika tråkigt som vanligt betala räkningar men något som måste göras,så e det ju...å min älskade johan e så glad att jag gör det så han slipper..å han jobbar ju o sköter sej lilla hjärtat så bra mest hela tiden så klart jag tar på mej å sköter denna biten,samtigt känns det bra att fått gjort det så man vet hur mycket det blir över till annat.Denna månad drog bara johan in,ensam,trettio tusen med allt övertid m.m å utöver detta så jobbar han extra hos en kille här i linde som heter Peter(vi kallar han anderbert)men heter inte så utan jobbar hos en som heter så en större byggfirma.Denna kar ringer alltid efter johan(vilket han gjort väldigt ofta det sista verkar gilla honom hehe..)när han behöver hjälp;)) Johan e verkligen världens duktiga mkt duktig elektriker med snart 10 år i sin bransch.Jag e såå stolt över honom min älskling!! Själv får jag bara in en liten skiit mammapenning typ som inte räcker speciellt långt...men lill killen blir ju större våran älskade Elias...så snart får jag väl komma ut o jobba lite innan vi planerar nästa SISTA!!..barn tillsammans.Om det går som planerat nu kommer barnet 2013mm hoppas såpåen flicka denna gång;))) Ja det ska bli så underbart kul att bfölja utvecklingen på det o våran fina lilla Elias för han växer verkligen så det knakar lilla gubben min :) Kolla in expressen o aftonbladet nu...å man blir verkligen lessen hmm där en ung tjej blivit mördad av sin pojkvän i åkerberga utanför stockholm.Hur söt tjej som helst...o så bragts hon om livet på detta sätt, ellinor 23 år.Ja snart går det inte läsa kvällstidningarna...man blir nästan skakig o får rysningar.Jag är sån som blir så illa berörd dessutom fast jag i huvesak inte känner människorna som blivit drabbade....imin värld finns inte detta fruktansvärda våld som försiggår speciellt inte mot den man lever med o den man älskar så innerligt mycket i sitt innersta hjärta.Mannen som mörda sin flickvän var 25 år.Fattar bara inte hur man bara kan göra så??? Inte ens i värsta brakfyllan beter man sej så...hotar sin flickvän/pojkvän till döden snyft`så fruktansvärt tragiskt o mina tankar går till hennes familj,bror m.fl Jaja...nu ska jag inte ägna mina sovtid till att sitta o fundera på detta tragiska i tidningen,för ska man det...får man göra det jämt för det händer alldeles för ofta att man läser om mord.Å jag är sån ska alltid djup analysera tragiska händelser...bara p.g.a att jag tycker det e så hemskt;( Idag e det tisdag o jag ska ta en morgon promenad med hunden tänkte jag....sov mellan 20-24 o suttit uppe tills nu suck!!...hade varit bättre att lagt sej direkt efter toa besöket men icke då thihihi då tog jag en bunt reklam blad o min nya tidning jag fick på posten o plöjde igenom,o så nu en timma vid datorn.Såå nu tänkte jag iaf hoppa i säng 2timmar till o sova lite till johan o elias vaknar.Bye bye!Sweet heart.Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0