Ett par dagar in på......

....det nya året har det hunnit gå och jag känner bara att år 2012 blir ett toppen år för mej och älskade johan.Vi ska planera in barn nummer 2 eller i ordningen barn nummer 5 typ hehehhe...inte klokt att jag hunnit få så många barn men jag bara älskar det!! Mycket vi ska hinna med dessutom väntar jag bara på att johan ska fria till mej för vill inget hellre än att gifta mej med denna underbara man <3 Påtal om denna man,så fyller han år i över morgon.....på trettondagsafton.Grattis älskling i förskott!! Ser verkligen fram imot ännu ett toppen år med johan o övriga familjen kevin,simon och lilla Elias.....farmors lilla prins som hon kallar det thihihi men tror bestämt det är mer min lilla prins det där haha!! Nä nu ska jag gå å lägga mej innan kl.24 för engångs skull.................. inte illa gött folk! Natti natt E./

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej tittar in hos dej.Lycka till med nya året.Mycket fin blogg du har!Tjooo

2012-02-03 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0