Grannar som blivit vräkta nyss......

Ja nu var jag här igen...mitt i natten som vanligt hmm inget ovanligt när det gäller mej kanske thihihi ;) Har inte så mycket att skriva om men i det stora hela kan jag informera att jag är sjuhelsikes kär i min älskade johan NU o FÖRALLTID! Detta vet nog redan"gud å alla människor"hahahha för det har jag predikat förr fniss`....men skadar ju inte att berätta engång till;)) Att liksom känna sådana kärleksrysningar inombords så fort jag ser denna man så jag nästan kryper utoin på mej själv haha..ja det e helt sjukt asså vad man kan älska någon så mycket inifrån sitt innersta hjärta o jag säger bara:-Denna kärlek kan aldrig ta slut.....å man måste vara rädd om det fina vi har tillsammans jag & johan för så bra som jag mår nu....det har jag aldrig gjort i mitt 39-åriga liv mm jag bara njuuuter mest hela tiden o vill att detta aldrig ska ta slut å det kommer det aldrig göra heller OM jag får bestämma... Leer!! Det som känns så bra med johan det är att jag känner mej så trygg med honom plus att han är sååå genom Go/Ärlig...mm man kan lita på denna man till 110 procent jag säger bara Lovely <3 <3 Jaja..nog nu med mina kärleksförklaringar till min underbara Älskling men faktum är det att jag kan inte prata nog om denna underbara kille MIn sådan dessutom.. Var ut o rasta hunden nyss...kolla in genom fönstret till den lägenhet på bottenplan vars familj där blivit vräkta nyss....hmm ser ut som de tagit ut sina möbler o stuckit illa kvickt för vilken jävla röra när man tittar in.Inte nog med det....i 4-5dagar har dessutom belysningen i köket stått på dag som natt på asså den starkaste fullaste belysning man kan få i ett kök.även fläkten likaså...när man tittar in ligger det saker både högt o lågt....tänkte bara.-Sicken j-vla röra....förstod direkt att här kommer de får ta in en saneringfirma som städar upp efter dem.Ska ringa hyresvärden imorn o kolla om den e ledig men förmodligen är det väl någon som tatt den före mej....men å andra sidan så vet jag inte om det gör någonting,för har hört med en granne tidigare när de bodde där att den där lägenheten marie hade var riktigt smusig o äcklig för han hade väl varit in dit tydligen.Barn familj asså...kvinnan i den lägenhetn separerade från sin kille i somras,barnes pappa,men hon hitta sej snabbt en ny som jag o älskling kallar"don juan"thihihi han ser ju fan ut som en sån.Men nu har dem flyttat å fler familjer som flyttat på kort tid men men...kommer väl in nytt trevligt folk hoppas jag :) Nån som man kan umgås med vore inga fel......;)) men bor ju i torra lilla linde å här finns mycket ont av trevligt social arbetande folk.Här vi bor nu är ju bara arbetslösa socialfall asg!! Nä nu var jag elak...men lite så är det faktiskt så jag å älskling känner väl attt vi inte platsar in riktigt men funkar bor här i linde ett tag...jag gör det så gärna några år för mina älskade barns bästa,att få ha nära till mina pojkar kevin o simon är Guld värt verkligen mm är så glad när de är här o busar med Elias o hälsar på våran papegoja klara...mamma oxå får laga god mat till dem <3 Nä nu måste jag allt krypa till sängs krypa ner hos min älskling o ge han lite kärlek innan jag själv somnar mm mysfaktor på hög nivå.Puss& Hej E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0