39 år !!

....men inte sålänge till!! Ja jösses asså det är kanppt man tror det är sant vaaa FAN jag fyller ju år snart...24 februari...å dessutom jämt o 40 ååår fattar fan inte...vad har alla ÅR tagit vägen??20 år sen jag fyllde 20 år o va mammaledig med mitt första barn.Ja det är några år sen nu...men tiden får inte rusa iväg såhär för blir ju mörkrädd nästintill. Jajaa det är bara gilla läget att man blir äldre men det är bara en siffra på ett papper...för vuxen i huvet det kommer jag aldrig bli..gett upp den tanken förlänge sen thihihi...för är nog mer som en 18- 25-åring i huvet skulle jag tro och kanske därför jag å älsklingen(som är 12 år yngre)passar så jäkla bra ihop haha ja,allt har sin förklaring på både gott o ont;) Nä nu ska jag passa på att vila medans lilla elias o johan gör det.....inga fel med en eftermiddags tupplur känner jag just nu....Puss&Kram E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0