3 februari redan.....

Jaha....shiit vad tiden springer iväg,det e fan inte klokt!! Samtidigt som det e skönt att dagarna springer på samtidigt blir man"mörkrädd" typ haha...får räkna kallt med att jag snart BLIIR pensionär OM allt ska gå såhär fort hm ASG!!!Skoja med min älskling igår om detta då sa han bara.-Jag kommer älska dej lika mycket då gumman....thihihi det var ju gulligt sagt min lilla hjärte ros där;)) Nu har elias precis somnat för middag,kommer väl sova någon 1-2 timmar hoppas jag såå man kan få lite egen tid för sej själv,plocka o dona lite...alltid nått man vill göra när han somnat min älskade lilla GOA sötnos till charmtroll Elias.Jaa asså nu närmar det sej 40-års festen med stormsteg.JAG,,40??Nä det finns inte...men ajo så e det ju...mamma eliza fyller 40 bast om några veckor..ja jaa det e väl bara att bita i det"sura äpplet" o se glad ut hahaha...unjefär så.Men jag har inget jag önskar jag fått ogjort dessa 20 år jag levt sen jag fyllde 20bast o bodde i falköping eller kan det varit skövde,tro??!? Ja säg det......glömt bort detta förlänge sen typ......men jag kan säga som så att jag skulle aldrig vilja vara 18-20år på nytt om man fick välja.Aldrig!! För nu känner man sej trygg med sej själv,finns inga oklarheter o man står med båda fötterna på jorden.Altt detta gjorde man inte(även om man ville tro det själv när man var 18år)när man var så ung.Nä det e verkligen sant....o just det här att va nöjd med sej själv,att jag duger som jag är.....den känslan kommer inte förrän man mognat som person o blivit lite äldre.Så med sanningen i vitögat är jag så jävla lycklig idag,tycker jag har gjort mycket kul i livet...o hoppas sååå att restrerande liv med min underbara familj kommer bli o förbli föralltid just-Lycklig ! Är som gått så säker på det...jag o johan har det bara så jäkla bra tillsammans finns inget som är fel på våran relation,allt är bara såå toppen med mycket mys o mkt kärlek och antar att detta kommer smitta av sej på våra barn sen i framtiden när de är ungdommar/vuxna i livet...mkt kärlek,skratt o mys ska man ha i ett förhållande där inga tjurigheter får dominera lika så svartsjuka som förstör.....utan bara njuta av det vackra man har tillsammans o som man funnit ihop...Kärleken! Den är så vacker så vacker...och har man funnit sin tvillingsjäl lär man vara rädd om den för jag tror inte det finns två av dem,två stycken av johan som jag passar så innerligt bra tillsammans med.Borde vara en omöjligt för detta är såå tvättäkta kärlek <3 Vi är så ämnade för varann så inte undra på att man ville ha kärleks barn med sin älskling.Var ju inget svårt val när vi kom på tal om det;) Annars hade jag nog ångrat mej senare i livet när det kanske hade varit försent. Hults säteri ska jag ringa idag.Undra om vi ska ha min fest där?? Tro det...om det finns ledigt för jag e lite sent ute i vanlig ordning!Jaja...får kolla upp detta för hade varit kul o träffa den underbara släkten vi har dom är bara toppen Goa!!! Utomlands ska vi allafall...ska iväg o fixa pass nu till alla. Aja nu måste jag dra försöka vila en halvtimme kanske innan johan hjärtat kommer hem från jobbet i örebro. Kram E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0