29 februari!! Stolt som en tupp!

Ja då var det sista dagen på den här kära månaden då,min födelsemånad Februari -2012 där jag just detta år fyllde 40 år! Jag 40-åring ehmm hahaha vilket skämt....känner mej inte alls så gammal....jag menar halva livet har ju gått och halva återstår för mej.Nu ska jag först se till att barna färdigt,jag å älskling ska ha ett kärleksbarn till har vi bestämt men efter det ska jag jobba lite oxå i mitt lilla liv hihi vore ju inga fel liksom!! Har en planering på att öppna eget när barnen våra blir lite större,när de blir lite självständiga så morsan kan jobba"häcken av sej" o dra in pengarna till familjen,,,för just nu är det bara min kära älskling som gör det medans jag e mammaledig åt lilla Elias, å det är jag mer än gärna för älskar min fina pojke mer o större än denna jord;)))Han är såå otroligt fin o charmig,precis så vacker som sin pappa.Är bara så nedrans stolt över denna lilla gosig pojke,känner mej som kär i han....å precis så sa älsklingen i förra veckan när vi låg o myste i sängen:-Man är fan som kär i han...å så titta han på mej.Jag svara:-Jo,det är man verkligen!Så himla älskvärda både far o son;)) Ska jag samman fatta denna omgång födelsedag den 24 februari-2012 så blev den en mysig 40-årsdag.Jag o johan låg över på Hilton hotell uppe i stockholm vid slussen natten till den 24 februari....sedan träffa vi charlotte o johans kusin otto.Sen bar det av hemåt till de väntande barnen som ville fira sin mamma förstårs.Kevin o simon har haft sportlov så på min födelsedag ville de gå på bio,kevin kom in men inte simon för då var det fullt i salongen tyvärr.Vi funderar på om vi ska ha en 40-års fest med goa tjocka släkten oxå på Hults säteri;))Där fira vi farfar när han fyllde 80år;)Jätte mysigt där ute på den herrgården,nyrenoverat dessutom.Sen om 8 veckor åker vi utomlands hela familjen såå man har mycket härligt underbart som väntar framigenom bara för jag fyller jämt,40 bast!!! Nu lämnar vi Goa Februari bakom oss...............o går in i vår månaden mars mm fåglarna kvittrar plus att det börjar bli mycket ljusare ute man blir bara så lycklig av bara tanken - i dag fick man nästan vårkänslor för var jätte skönt ute,solen sken hela dagen lång o jag o Elias var ner till familjecentralen o vägde o mätte honom.Passa på å träffa lite andra föräldrar oxå o elias fick se lite andra bebisar...de tyckte han var kul;) Sedan drog vi in till Örebro o köpte min skinn(äkta skinn denna gång jiihaaa!!)väska av födelsedags pengarna jag fått.En don donna väska o så jäkla fräsch va den....i svart skinn förstårs--svart o silver så himla läcker å så nöjd att jag just valde denna så jag inte tog den inne på Esprite för den väskan var dels dyrare typ 1700 o med mycket hårdare/stelare skinn....var bättre med denna var mjukare skinn kändes nästan som lammskinn;) Nice nice dag detta med ett avslut inne på marieberg shopping stråk hehehhe kunde det blivit bättre?!?! Nope........... Nä nu rasta hugo sen hoppa i säng brevid han som betyder mest o som jag älskar mer än något annat på denna planet....trött så det står hääärliga till känner jag.Så natti nat...t Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0