24 februari!!

Jaa..nu har man fyllt 4o år.Kom hem igår o fira med ungarna här hemma.Vi var upp till stockholm ensväng jag o min älskade johan å lilla Elias förstårs <3 Mycket trevlig hotellvistelse på Hotell Hilton på slussen.Vi gick ut på gamla stan o träffa johans kusin Charlotte,, över en mycket trevlig fika;))En Go tjej det där!Sedan träffa jag min mamma som gratulera mej på födelsedagen,träffa henne dagen innan födelsedagen iof.Sedan på hemvägen träffa vi ännu en Go människa,johans kusin Otto ute i Enskede.Vi åkte dit,vilket inte va så lätt...men till slut hitta vi fram till hans Resturang som han ägde.....det var ett mysigt ställe!Vi passa på o käka där...innan vi for hemåt till linde igen. Så kort sagt en mysig liten Blixtvisit till stor stan Stockholm himla roligt var det,där vi tog oss en vända på gamla stan men hann tyvärr inte med Tack min Älskade Familj den blev så lyckad min 40-års dag!! Men den riktiga presenten kommer i vår när vi åker utomlands allihopa Oj oj som jag längtar,kommer bli jätte Härligt!!! Puss&Kram E!

Kommentarer
Postat av: Eliza

Hann tyvärr inte med shopping ska det stå thihihi....

2012-02-25 @ 08:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0