Påsken är över!!

Ja då var påsken över för denna gången då,å som jag alltid brukar säga...så kommer den lika fort som den är över tyvärr!! För påsken är väl ändå en Härlig tid på året,lite sol å man inväntar på fullaste allvar våren ska komma på riktigt,för det har den ju inte ännu gjort.Splen har iof hållt sej stundtals framme men ändå varit riktigt kallt i skuggan för att inte tala om nätterna där det är fortfarande minusgrader;(( Men men....den som väntar på någe gott väntar aldrig förlänge;) Denna påsken hade vi underbara farmor o farfar hit(lossas farfar till elias) å vi hade det jätte mysigt o trevligt i hela 3 dagar innan de åkte hem till stenungsund igen.Farmor hade köpt såå fina saker till lilla Elias böcker o kläder b.l.a å jag o älsklingen fick jätte fina ljus lycktor att sätta värmeljus i vilket vi oxå gjorde på kvällen sen när vi satt o pratade,åt,drack å myste framför tv:n. Farmor gunilla var snäll o klippte våran älskde elias som hade blivit lite långhårig hehe...men bara lite,var ingen större fara igentligen men lite behövde nog finklippas åå vad fin elias blev sen då thihihi jätte gullig då hela finaste lilla ansiktet kom fram på honom mm såå SÖT så min goa lilla pojke <3 på pricken lik sin pappa <3 Nä nu ska jag lägga mej usch!!...klockan har hunnit bli 02.00 på natten men somna från förut brevid älsklingen så har redan sovit 2-3 timmar kan man säga så får väl plussa på det med 3-4 timmar till kanske;)) God natt min skatt! Ville bara tala om att fyyyyy faan vad jag älskar min familj!!! Tack för ni finns mina eviga älsklingar Johan o Elias<3 kevin o simon förstårs. De ska komma å äta köttfärs sås o spagetti imorn har de beställt idag....klart de ska få mamma lagar iordning det! Sport Lov nu ju killar.....Puss&Kram mamma Eliza..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0