1 april-2012!!

April april din dumma sill jag kan lura dej vart jag vill!!...hehe...ja huur många ggr har man inte hört den då?! Ja då var det dax för April månad att intas med stormsteg o det känns bara för bra allt.......för jäävla bra för att vara sant;))Livet kunde inte varit bättre...Ir Jo det kunde det kanske varit på en front....jag o älskling satt o prata om idag hur gött det skulle vara att få uppfylla våra innersta drömmar...åå de e många de eller åtminstone 2 av dem vill vi snart påbörja...å det är att få flytta till vårat dröm hus,renovera det o bara få pyssla å inreda det som vi vill ha det ÅÅ LÄÄNGTAR SÅ kopiöst mkt till denna dag då vi hittat vårat DRÖM HUS:D !! Tror johan längtar en del oxå....för ingen hitt att sitta här i linde i en stackars lägenhet......med knarrande golv,alkoliserande/knarkande grannar som inte heller har ett jobb att gå till.Känns inte på fullaste allvar som det finns några i denna "klan" som vi seriöst vill på fullaste allvar umgås med,näe verkligen inte!! Sedan längtar vi mycket till släkten våran,som är som bekant nere i göteborg...åå snart får jag/vi träffa dem Hääärligt ska bli föör de bara för underbara alla dessa GOA människor;))) Det tragiska på tal om grannar,,så flytta de igår,de som var ett av de bättre i detta område in till örebro......så får väl snart nya grannar... men men.....dröjer inte länge innan vi drar här ifrån oxå den lilla byhålan Linde!! Johan tittar varje dag ute på hemnet såå snart såå,kanske....;) Men underbart att få bo så nära min fina söner kevin o simon det uppskattar såå stort så stort mamma,verkliigen!!! Tror jag de gör oxå.....lyx att få ha mamma så nära förstårs då mamma får må så bra varje dag... :D En sak till....rolig sak som händer denna månad,april,...Jo vi ska byta Bil jag o älskling.....Wow såå härligt!! Tror knappt det är sant!!! Helt splätans Ny bil står snart på tomten här neranför Gilla Gilla Giiilart!!!! Vi ska byta bort både firmabilen o våran blå fina lilla saab-årsmodell 2002.Lite sorgligt byta bort saaben våran---------föör vi har haft mycket kul ihop sedan jag fick körkort för 3 år sedan till o med hamnat i ett vajräcke på E20 vintertid....usch!!...minns det såå väl o va inte så kul med Hela fronten demolerad va väldigt lessen då.....blev en dyr Historia...50.000 typ....men tur mkt gick på försäkringen hur hade det annars gått.Usch ja.....men fick trösta mej med att jag bara hade haft körkort i ett par veckor när det hände...å att sånt kan hända vid halt väglag en gång aldrig mer.Får köra försiktigare med våran nya Bil nu då ist thihihi;))) Nä nu jäklar sängen för mamma lizas del.......jag ska höppa ner i brevid älsklingen som snarkar så gött hör jag hehe....o pussa elias godnatt så kommer nog mamma oxå sussa sött med all sannolikhet<3 Puss&Kram Eliza!

Kommentarer
Postat av: Katarina

sv: Vad roligt att du tycker det. Tack och välkommen tillbaka :)

2012-04-02 @ 11:34:53
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0