Min älskade Simon 8 år idag 3 maj;) hippp hipp hurrraaaaa!!!!

Har du blivit så stor redan min älskade son,simon hellgren.Tycker inte det var sålänge sen du föddes den 3 maj 2003 asså inte sant vad tiden går fort numera;)8År redan o till hösten börjar du klass 2:an på brotorpsskolan.Idag var vi o köpte ett par tennisskor,jättefina o paktiska med kardborreband vid prästtorpet.De e så billiga där visserligen en bit utanför Lindesberg men värt att åka ut dit för lka kul varenda gång.Har mycket skor att välja på både barn,dam o herr.Sen sa jag till simon att han måste göra klart önskelistan tills han nu fyller år....men han e så tokig så han önskar sej nästan bara spel hmm SUCK ! Sen åkte vi o hämta kevin den latmasken som sluta kl.15 vid brotorpsskolan sen till mejk o köpte fika hem mot namnhällsvägen o fika. Nä nu ska jag sova så vi får fira lilla goa lilla simon imorn.Han ska ha frukost på sängen förstås hehe...tradition detta ju;) Godnatt!Kraam mammaliza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0