You blow my mind every day...

Torsdag kväll,o blir sittandes som vanligt en sväng vid datorn innan det e dax att hoppa ner under ett redan uppvärmt täcke thihihi! Jaag menar,älsklingen ligger ju redan där o sover så gott så himla bra att det är en varm säng att komma till I LIIKE IT!! Imorn ska jag ner till fröja barnmottagning,för lite vägning o prover o.s.v på förmiddagen. Johan fråga om han behövde gå ifrån jobbet för att komma förbi men jag sa att han inte behövde det,det löser sej ju så bra ändå. Sen vet jag inte mer vad som händer mer än att är jag ändå ner på stan ensväng så blir det väl att jag kikar omkring lite i affärerna nere på torget, stenungstorg. Sen hem o planera lite mat för kvällen,fredagkväll hmm vad ska man hitta på för något gott då da ja det återstår att se.Hjärdade jobbar som vanligt 07-16 så lite halvtråkigt om dagarna nu när jag går hemma men får skylla mejlite själv för jag kan åka ut till gunilla o fika eller så har jag lovat ingela från göteborg oxå att komma in o ta en fika så hmm NOG finns det å göra om man bara tar tummen UR arslet typ så...men är lite tjock o lat oxå den kombinationen thihihihi så inte alltid lätt om man heter eliza haha!! På lördag åker jag o älskling upp till linde,hoppas han kör för e så satans trött på denna resa å väg/ E20 för åkt den över 100ggr det sista skulle jag tro,det senaste året typ så mår illa å långt ifrån kul längre..KUL var det kanske när man precis fick körkort men inte nu längre ;( Vi ska skriva kontrakt på ett hus som ligger utanför linde,vi skulle få tillenbörjan hyra det OH VA NICE..o snällt av ägarna att det fanns den möjligheten för oss eftersom johan e så envist kräsen oh det duger inte med vad som helst inte,,,så bra då att han får känna på det lite först å sen köpa det om det passar ;) Ett jättefint enplans hus med jättestor tomt,delvis renoverat kök o renoverat badrum...sedan fanns det väl mycket att renovera på egen hand oxå skulle jag tro.Hittils har vi bara sett bilder på huset...men verkar jättefint så här på förhand sedan var det omringat av en stor syren häck så ingen insyn skulle det vara om jag fatta saken rätt ;) Grannar fanns det,men bara ett hus å det skulle vara den här anettes föräldrar som bodde där...-åh de e hur goa som helst,hehe sa hon per telefon o lät huur trevlig sonm helst. Sen var det mer grannar på andra sidan vägen då,men inte på våran sida mer än hennes föräldrar då ;)Hon sa anette att hon o magnus,hennes man,skulle bott kvar för hon älskade verkligen stället de bott i sen 2003,om de inte köpt en hästgård som de nu tydligen hade gjort.Hon pratade verkligen LOVORD om detta ställe i telefonluren så ska verkligen bli kul att se om det är lika bra som hon nu påstår men allt tyder ju på det tycker jag ;)) 2 dagar kvar så får man se eller en o halv dag hihi! Nu ska jag lägga mej iaf PUNKT SLUT!!!....Å INTE SEN O SEN SOM JAG BRUKAR SÄGA TYP..utan helt o hållet NUU!! Kram o pösss/ Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0