så härligt få uppleva detta me finaste!

Ja nu e det inte långt kvar minsann o tur e väl det vill inte gå längre o ha det tungt o besvärligt,vill bli gamla vanliga jag igen nu och snart så....snart är jag där.Går verkligen o hoppas varje dag,både jag o johan, att nu bebisen vill komma ut till oss få lära känna oss mer än vad han/hon redan gjort där inne i magen thihihi` Ja asså detta känns bara så magiskt jag svävar lite uppe på de rosa molnen de flesta dagar på veckans 7dagar hehe..SANT!! O varför jag gör det,jaa..-det finns det många förklaringar till. Detta med att vänta barn--bara det i sej e ju magiskt känns bara som det inte är riktigt sant utan att man måste "nypa sej i armen" för att fatta ATT detta HÄNDER verkligen MEJ ;) Å även om man gör det så fattar man likförbannat inte detta faktum att VI har våran gemensamma BABY i magen---ett Kärleks Barn! Åå detta e sån magisk känsla som pirrar runt i mej mest hela dagarna och det e långt ifrån första gången men likförbaskat så känns det som första gången varje gång hur nu det kan te sej men sägs ju att den ena graviditeten är inte den andra likt å det e så speciellt det här med att vänta sin bebis i magen man blir alldeles konstig,lycklig...men på ett positivt sätt förstås. Men nu mot slutet vill man bara en sak-få åka in till usö i örebro o få den lilla krabaten på magen/å se dagens ljus för första gången.För slut tappen har varit lite jobbig tycker jag...svullna fötter,ben fingrar allmänt tungt o orkeslös orkar inte mycket om dagarna så himla trött å sover väldigt mycket.Så att få bli pigg igen o få tillbaks mitt gamla vanliga JAG hade inte varit fel direkt för just nu e det så illa så shopping intresserar mej inte ens,står helst över det som känns nu ÅÅÅ DÅ E DET något som är riktigt FEL med mej--för shopping bästa som finns annars ju Asg! Ja den 16 juni är det beräknat att"bäte buten" ska komma men kan ju likväl bli 2veckor innan o 2 veckor efter detta datum så man kan inte göra annat än vänta å vänta å vänta phu^^ Men vänta på nå gott väntar aldrig förlänge sägs det,så känner lite så nu faktiskt;) Vagnen väntar,(som vi betsällt via internet)vi väntar,syskonen väntar så nu e du så välkommen kära lilla lillebror ;) Eller lillasyster. Men jag tror stenhårt på en lillebror till men det där vet man aldrig säkert det de som är lilla tjusningen med det hela att inte säkert veta. Prins eller prinsessa har vi sagt spelar ingen roll huvesaken det föds ett friskt vackert barn. Ja nu sängdax känner jag,gääsp!! men ska väl ut med hugo o kvällsrasta honom innan bedtime timmen e slagen.Nu e det den 2juni så kan väl bara hoppas hålla tummarna nu att vi slipper vänta mer på våran baby ;) Snart fyller rebecca 20år dessutom så får väl inte ligga o föda på hennes födelsedag heller hahahha sicken otur skulle vara men chansen finns ju förstås hmm tror nog mer på ett Midsommar barn om jag går över tiden men den som lever får se hihi.. Säger jag bara en sak--Godnatt/Eliza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0