Rebeccas 20-årsdag 8/6-2011

Igår var det beccas 20-års Dag.Va härligt ändå o guu så fort tiden går man hänger bara inte med tiden för mej rusar bara på,så man knappt hinner blinka.Hon föddes 1991 o ska väl erkänna att det inte kändes som igår hon föddes direkt....men inte heller som 20 år sen.Uj ujj fattar verkligen ingenting om man skulle se tebax så kan man fråga sej ett å annat som b.l.a vad har man fått gjort under dessa 20år sen jag var 19-20år o bodde i skövde minns jag eller hmm kan det varit Borås ja jaa..hur som helst när becca föddes bodde jag o hennes pappa i Borås.Bara på några år hann man förflytta sej mellan 3-4 städer minst fråga mej inte varför men värkade onekligen väldigt knäppt gjort ;( men levde ett helt annat liv då än nu,å tur e väl det att man inte lever ett kringflackande liv nu typ.... På fredag kommer becca hit från vara o hälsar på oss.Kul sak bli! Beställt en smörgåstårta dessutom mammas goda hemgjorda sådan,de förståss vilken annars liksom hahahha!!Får väl börja med den då imorgon förmiddag o garnera den tills på fredag så den e färdig tills tösa kommer. Igentligen känner jag att jag inte orkar men gör den gärna för hennes skull givetvis.Brukar orka när det gäller sånna saker men nu är det speciella tidernär jag går i väntans tider,hoppas lillen/lillan kommer ut till oss snart för det börjar bli bara jobbigare o jobbigare detta med min tunga kropp,svullna fötter,ben,händer fingrar...ja precis allt e svullet just nu känner jag hmm känns som en stor tung elefant som masar sej fram otympligt usch vilket skiit!! vill ha tillbaka min gamla vanliga kropp.Den 16juni har de på ultraljud satt som datum för födseln en vecka kvar nu men hoppas ju så att det blir om några dagar bara,läängtar så vi längtar så efter bebisen våran som rör sej o sparkar så i magen mm magisk känsla faktiskt kan jag tala om riktigt magiskt o veta att detta som kommer till världen är min o johans lilla "bäte bute" ;) Undra bara om det blir en flicka eller pojke??? Jag har trott en pojke hela tiden tror starkt på det så blir nog lite förvånad om det blir en flicka,men det huvesakliga är väl att barnet blir friskt.Eftersom jag gått över tiden förr med b.l.a kevin som e 12år,så får man kallt räkna med att kanske få göra det igen usch!! vilken jobbig väntan kommer bli isf;(( Nä nu ska jag hoppa isäng ska in till örebro ensväng imorn klippa kevin o mej b.l.a sen lite annat....så bädden väntar på eliza;) Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0