4 dagar sen väntar övertid SUCK!

Ja så sant som det var sagt;)) Den 16 juni har jag gått med lillan/lillen i 40 veckor jiihaaaa!!! Med andra ord har gått mina fulla graviditetsveckor o känner mer o mer att jag inte orkar vänta längre nu på älskade lilla knytet i magen thihihi vill se dej hjärte babyn våran.Du e så älskad och välkomnmen så vi vill inget hellre än att du ska få komma till världen å se dagen ljus för första gången<3 Jag funderar så hur stor du kan vara när födelsen kommer,kanske 3.5kg runt omkring eller kanske mer/mindre 50cm lång.Men tycker att magen e ganska stor så inte så mycket mindre än det iaf.Magen e stor men ändå liten vilket gör att jag tror att det är en POJK MAGE hehe...helt säker dessutom haha detta blir så spännande när man väl ligger där o har bebisen på magen;)Längtar så det värker i hela kroppen!!!! Svullnat upp så händer,ben,fötter stora som björn tassar fulla med vätska så att kunna bli sitt vanliga jag igen hade inte varit fel.Fötterna/händerna svullnar mest på kvällen så brukar inta sängläge kvällstid med fötterna i högt läge då känns det alltid bättre.En riktig tjockis har blivit hehe men klagar inte finns de som haft det värre men allt detta är det värt för att få vårat älskade barn till världen.Helt klart!! Annars förövrigt en bra graviditet,inga komplikationer mer än illamående i början...kunde inte äta vad som helst för då kräktes jag upp det omgående,som grovt bröd t.e.x det var helt omöjligt att äta dessvärre:D Nä nu ska jag gå å lägga mej en stund till brevid gubben min vila lite och lite mys...brukar känna på magen o prata lite med babyn där inne å då får jag en spark tillbaks som svar hahaha...en helt magisk känsla är det kan jag lova just det här att veta att det faktiskt finns ett liv där inne,VÅRAT liv mitt och johans<3<3 Kanske e så dumt att man kommer sakna magen sen ööh så dumt såå...men sant.Hört andra säga det men jag kommer nog känna mej mest lättad för att inte tala om johan detta är ju ändå hans första gång hans första barn så han e nog lagom nervös nu inför komma skall---förlossningen inne i Örebro /Usö.Men jag e inte ett dugg orolig för alla andra 3 förlossningar har fortlöpt så bra allting så räknar kallt med att denna kommer gå fort över med inga som helst avvikelser enda skillnaden är väl att denna kommer gå så mycket fortare sägs ju så iallfall att för varje barn man får så går det fortare på förlossningsavdelningen så vi får se dågäller nog att ta signalerna i rätt tid så man inte får föda i bilen eller hemmet o.s.v Hur som helst ser vi starkt framimot detta nu att få se våran bebis alla grejer står o väntar här nu barnvagn,babysitter o.s.v Nu vila en stund mina svullna ben/fötter.Inte annat än att man tycker lite synd om sej själv hehe` Puss&Kram Elisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0