Min älskling så duktig på köpa fina saker/blommor i present.Love you darliing!!

Idag händer inte mycket.Hjärtat jobbar o kevin är här på uppegårdsvägen stenungsund o hälsar på,tagit ledigt några dagar.Nästa vecka är det sportlov hemma i lindesberg och då har han fullt upp med en massa sportaktiviteter som han ska iväg på sportnörd som han är haha!..men tror simon e lika dan älskar titta på sport.Simon e hemma hos pappa,är förkyld febrig,hostig varit ett tag å hemma från skolan men nog blivit bättre tyckte jag verka som när jag tala med han i telefon igår.Kevin oxå varit sjuk för en vecka sen.Det var nog jag som kom hem med skiten från början för va riktigt krasslig ett tag främst det här jävla hostandet om nätterna som jag höll på att bli tokig på USCH!! För en vecka sen den 10ferbruari tror jag var det värsta jävla stormen ute hm det gick knappt gå ut o rasta hunden,hugo..fick gå baklängeshem om det ensa skulle funka att gå överhuvetaget men idag e det grått o tråkigt ute men mycket snö fortfarande kvar efter stormen.Februari börja milt men nu sen fick vi varja vinter igen på 13-15minusgrader nä,fy fan jag vill ha vår nu orkar inte med jobbiga vintern mer med snö/kyla,precis lika jävlailla som förra vintern fy fan för den!Blir nog mer lycklig av våren som man redan nu så ihärdigt väntar på för inte tala om sommaren ser jag verkligen fram imot;) Nä nu ska jag riva i garderoben en sväng tänkte jag o sortera lite stökigt som aldrig förr,börja redan förra veckan så slutföra detnu medans man är ledig å har tid. Kevin tittar på film,var ner o hyrde 3filmer för 120 o en stor påsegodis på rean tillomed hehe kosta 86 kronor på rean skulle kostat det dubbla så blev en jättepåse kan man säga.Kan han ha på tåget som han ska åka till örebro imorgon alldeles själv för första gången.Just ja,ska ta o beställa biljetten till hanpå internet. Morsning korsning/Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0