LYCKAN ÄR TOTAL!!!!!!!

Är så barnsligt lycklig just nu.Å snart fyller man år! Hjärtat fråga vad jag önska mej idag...-men tror att jag knappt svarade glömde nog av det,å så roligt tyckte jag det va tydligen att han frågade så man inte ens kan svara hahahahha så himla tokigt men tror"får väl försvara sej" att vi prata om något annat samtidigt.Faktum e väl att jag inte vet vad jag önskar mej,...-igentligen mycket iof men alltid dyra saker så fort jag önskar mej något ;) 4dagar kvar nu som 38åring sen vänder det till det sämre..-39bast för att inte tala om nästa år därpå HMM SUCK!! O STÖÖN!!! Då fyller man tydligen 40 sägs detmen känner mej inte som en 40-åring gammal dam typ å tur e väl det kanske hihi` tror på det klassiska som dom brukar säga:-Man är inte äldre än man gör sej. Något som stämmer in på många tror jag... Nej nu ska jag va förståndig nog o hoppa ner i "bingen"...vill komma upp i tid imorgon inte ligga med min tjocka buk i vädret å lata mej fram till förmiddagen typ usch!!..hela dagen blir så förstörd då. kram eliza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0