LYCKAN ÄR FULLSTÄNDIG!!!!!

LOVE LOVE LOVE<3<3<3 Precis haft myskväll med min älskling å känner bara hur lyckorusningarna bubblar inombords.Jag är verkligen LYCKLIGT lottad! Som det känns nu kan jag inte må bättre.Dessutom ska vi bo uppe i linde ett par år till har vi bestämt allt för mina älskade barns skull vill mer än någonsin vara nära dem<3 De betyder så mycket för mej,så mycket att jag får tårar i ögonen så fort jag bara börjar tänka på dem.Mina barn går alltid först och jag vet att de vill ha nära till sin mamma i alla lägen o jag dem o.s.v Nu har jag jobbat så mycket söder över så haft sålångt hem många ggr hm, över 30mil varit så himla jobbigt men nu e den tiden över o tacka gud för det höll jag på att säga ;) Som sagt en mysig lördagkväll med melodifestival os.v Det som var mindre roligt var att skjuss kevin,min underbara son,till tåget ;( Skulle åka tåg för första gången själv,11år,från Göteborgs C till örebro C. Körde han till göteborg från stenunsund gick ju bra för är ju motorväg hela vägen men när vi väl kom fram o parkera och gick till tågperongen så var det inte lika kul.Följde med in till hans plats,30,vilket visa sej sitta några utlänningar som gjorde att han bytte plats han sa till mej:Men där vill jag inte sitta,lite diskret hihi...men var ju inga problem att byta för var inte så mycket folk på tåget,värre imorn kanske,söndag då alla ska hem efter helgen.När tåget slutligen rullade 14.02 så vinka jag o sprang brevid en bit snyft...o känslig som jag är en tår i ögat men förstod ju att han är en stor kille som fixar att åka tåg på egen hand. Å nog gjorde han det allt,vi höll telefonkontakt flera ggr på tåget han verka tycka det var skitkul åtminstone sa han det när han kom fram till örebro c där pappa jan och lillebror simon stod och mötte upp han då tåget kom in kl.16.48. Han fråga direkt om jag o han kunde åka ner tillsammans till göteborg när jag fyller år och möta upp johan,jag sa:-vi får se,snart så ska vi det givetvis. Nya dubbeldäckare till tåg har de fått oxå sj...ser lite roliga ut tillskillnad från de förra men man kanske sitter skönt i dem å sen kanske de är miljövänliga hehe,va vet jag nån finess måste det väl vara med de nya vagnarna. Men jag säger som gamlingarna brukar säga:-DEE VAR BÄTTRE FÖRR!! Nä eliza,dax att hoppa i säng brevid sin darling...varm skön säng inga fel så varför sitter man här o skriver kan man undra??!?!?! När det finns något som är så mycket bättre ;) ;) P.s Skulle sagt att det e jävla kallt ute igen,kylan kommit tillbaks o tycks stanna ett tag till.Nu är det 11 minus på mätaren usch o Burr! Fram med våren nu istället sommaren o bebisen våran.Så efterlängtad hos mamma o pappa :) Godnatt nu ska jag sova gott. Kraam Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0