Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor;)

Jag vet att du sover,känner värmen från din hud Bara lukten gör mej svag,men jaa..vågar inte väcka dej nu Jag skulle ge dej allting som du pekade på men bara när du inte hör vågar jag säga så.... Jag kan inte ens gå utan din luft i mina Lungor Jag kan inte ens stå när du inte ser på o genomskinlig grå de jag,vad vore jag utan dina andetag. Min klocka har stannat under dina ögonlock,fladdrar drömmarna förbi inuti är du fjäderlätt o vi o utan ett ljud mitt hjärta i din hand har jag tappat bort min stå fastnat i ditt hår Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Jag kan inte ens stå när du inte ser på som en tå vad vore jag utan dina andetag grå.... Så himla rörande fin låt mmm älskling:- Jag älskar dej Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0