Då var man inne i februari mån.

Usch vad tiden går fort...dagarna/mån bara rinner iväg.Snart fyller jag 39 år dessutom den 24 februari,ska firas förstås med ungarna de tycker det är så kul å jag med för den delen.Vad har hänt sedan sist man skrev..öh inte mycket direkt mer än att jag fått veta att jag o johan ska ha barn om ca 4 månader åh gu så kul asså...för bra för att va sant,så välkommet det lilla hjärtat men konstaterar nog att det blir det sista barnet.Är 4-barns mamma o det får man väl va nöjd med.Alla har varit så nyfikna över detta å svärmor o curt fick veta detta först hehe hon blev verkligen eld o lågor av lycka...som hon uttrycker det:-Nu blir jag farmor på riktigt!!Är nu i vecka 20 någonstans där(håller knappt själv koll på vilken vecka)o den rör sej mer o mer.Skönt!...så vet att babyn lever.Johan blir pappa för första gången så mycket nytt för honom,men han e verkligen jätte lycklig så nu får man hoppas att allt går bra åklart att det gö det.Neh....ska ta oss en promenad nu tänkte vi,typ på 2timmar eller något ska bli så skönt.Johan behöver röra på fläsket,typ så e det ju..håller på att gå ner i vikt! Kram o ha det bäst/Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0