25 februari...

Jobbat idag på Willys stenungsud.Gått alla tiders men blev lite trött i benen kände jag.. var helt slut i benen när jag kom hem phu vad jobbigt det varit o mycket folk denna lönings dag,som alltid rusning till butikerna föör då ska det handlas som bara fan haha, när folk får pengar. Ska jobba några veckor till...men sen får det va nock lite tråkigt att flytta för det e riktigt bra personal på denna butik i stenungsund.För att inte tala om "hustomten" som jobbar där,typ 55 plus o gråhårig tror han e värsta humorist hehe....nä han e riktigt rolig faktiskt som idag t.e.x woka jag grönsaker o stekte på kyckling till det med en god soja sås till.Köpte man 2 produkter uncel bens eller hur det nu stavas hehe,så skulle man få en stegräknare gratis. När vi var inne på lagret fråga jag hustomten(som han brukar kallas):-Ska jag ställa bort lådan någon annanstans eller kan den stå kvar på demobordet som jag demat på under dagen??Till svar får man:- Ska du inte plocka med dej en hem???? Sen n¨ågot mumlande i typ men:- Kan du behöva! Ja,tack för den du...sa jag i språnget hehe....men förklara att jag har lite o skylla på iaf...å då mena jag att jag var gravid men det fatta han nog inte haha!! Då sa han bara:- Ja det brukar heta så,ja..! Nä kul om man har lite humor det gillas skarpt för bättre det än tjuriga torrmånsar å det finns det inte många av på det företaget,många är trevliga med glimten i ögat och det gillar jag :) Kul o se,som hustomten,folk som bjuder mycket på sej själva man har ofta mycket kul i deras sällskap. Gillar den butiken så riktigt tråkigt komma tillbaks till örebro igen,linde för där e folk allt annat än trevlig hm så otrevliga i kassa så det finns inte...USCH o SPY!! Sådanna personligheter ska inte sitta i kassan bort bakom lagret med dem om de inte kan föras sej med ett gott bemötande man måste ju vara ett glatt ansikte utåt när man sitter där,fattar dom inte det såå borde de stå på lagret o ha tråkigt eller söka sej till en ANNAN bransch liksom*S* Ursäkta min ilska men bliir verkligen jätte arg då jag tänker på dessa jävla "miffon" som finns!! Neh eliza dax o sova,en morgondag oxå att hitta på något kul.Får inte sova bort denna lördagen med SUCK ! Godnattkramar till dej från mej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0