23 februari 2011.Nu är det dax IGEEN!

Nu sitter jag här igen haha vilket skämt man är igentligen hm... men en gång nattuggla ALLLTTIIID nattuggla tror jag bestämt!! Tänkte lära mej någon vettig gång att lägga mej itid men tycks va jävligt svårt:D Fyy fan vad kallt vi har det ute.Är 15-20 minusgrader tror jag skulle bli över natten men till helgen skulle det bli bättre väder lite mildare iaf. Nu är det bara 10 minuter tills jag fyller år igen.Helt sjukt va åren går fort det e väl bara o göra som man brukar typ:-Lee o se glad ut.....för inte kommer man bli något yngre för det. Men tror på det många säger:- Man blir inte äldre än vad man gör sej. Det stämmer in bra på mej det där ordspråket för jag känner mej allt annat än en grining 40-årig gammal kärring thihihihi de e liksom inte JAG riktigt. Nu sitter jag i 6månaden o känner dessutom bebisen sparka detta födelseår såå e riktigt stolt,go o glad just nu,TROTS att jag nu fyller 39 år om cirka 8minuter för att va exakt. Gubben ligger o sover,ska väl hoppa ner brevid nu tänkte jag såå får det bli lite firande imorn i linde o här i sundet blir det väl till helgen istället. Blir det klassika smörgåstårta!Förstås hehe!!! Många GOA kramar från Eliza 38 år,...fortfarande iaf hehe`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0