Nu kör vi 2012!!!!

Åååååå åren blir bara bättre å bättre känns ända ut i fingertopparna;))) Bara det att man har en underbar familj känns ju helt j-vla underbart <3 <3 Min älskade underbara johan o våran finaste ängel Elias malmgren som just kom till världen 2011.Var nog det bästa som hänt oss...mej o johan...tror jag både han o jag känner :) Nu är elias 6månader och det går så ruskigt fort så snart fyller väl pojken våran 1 år oxå. Får se om vårat lilla hjärta får ett syskon sedan oxå nog mycket som tyder på det innan"morsan"blir för gammal.Herre jösses fyller ju 40 år i år HAHAHAHHAHA!!!!...VILKET SKÄMT men faktum är just det att jag fyller 40 den 24 februari å känner mej långt ifrån 40 år men men som de brukar säga åldern är bara en siffra på ett papper...o det köper jag för är verkligen sant. Mina älskade pojkar kevin o simon varit hit ikväll....sedan var vi till jan en sväng sen följde simon med tillbaks för han skulle äta marängsviss med mej o johan till efterrätt.Ungarna åt lasagne o jag o johgan åt hasselbackspotatis& oxfile mm det var göttare än gottans kan jag lova. Kevin var en sväng o mötte upp kretschmann på fotbollsplanen o fyrverkiria lite med dem.Vid tolvslaget gick jan med dem till planen o sköt lite som vi alltid brukar jan o jag.Men i år stanna jag hemma.......vi sköt lite här hemma istället jag o simon&johan. Ännu en gång...................................... Gott Nytt År 2012!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0