Elias Dop 2011-12-03

Dopet av min o johans älsakde son Elias blev hur bra som helst.Han skötte sej utomordentligt bra o hann inte somna en enda GÅNG inne i kyrkan hehe`Prästen var ingen mindre än Charlotta storbacka samma präst som döpte kevin o simon otroligt men sant.Sedan bar farfar hasse omkring så gulligt på elias inne i kyrkan...såg så fint ut. När dopet var slut skulle vi äta inne i församlingshemmet som vi hade lånat för dagen.Var lite folk på min sida som inte kunde komma men blev riktigt lyckat ändå tyckte både jag o johan,och för dagen hade jag ingela från göteborg som kommit för att hjälpa mej lite med förberdelserna,den hjälpen behövde jag verkligen;))Gudfar gick vårat val till Jonas ...tyckte han skulle passa bra till det.Någon gudmor kom aldrig tyvärr fick förhinder....hade så velat att min gamla klasskamrat Anna-karin skulle blivit det men men....elias klarar sej nog bra ändå;))Både jag o min darling,johan,tyckte att hela alltet blev riktigt bra o det var kul att träffa alla i min släkt eftersom jag snart gifter in mej i denna underbara släkten--Malmgrenska släkten<3 <3 <3 <3 <3 <3 Nej nu måste jag vänligen men bestämt hoppa i säng.Hugo står brevid o väntar på att få rastas så får ta en snabbis ut i kylan SUCK!!.. det e juu fan minus grader numera efter att varit Såååå milt länge nu men men...finns en ände på allt ALLT UTOM DENNA UNDERBARA KÄRLEKEN som jag bo älskling funnit i varandra.Ja nuu längtar jag till nästa barn o giftermålet.....blir den BÄSTA dagen i mitt liv då jag står o lovar evig Kärlek till min älskling inne i kyrkan mm Helt klart en dag man ALDRIG glömmer <3 Puss o Kram Eliza!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0