2011-12-12

Ja shit vad dagarna går fort asså hinner inte med ett skit ska jag säga...å snart är det dessutom Julafton fattar inget och är inte ett dugg förberedd inför denna Jul känner jag vet inte varför men så känns det iallafall.Men blir kanske bättre ju närmare julafton man kommer.Har inte köpt så många julklappar än tyvärr ute i sista minuten med dessa varenda år LIKADANT man tycks aldrig lära sej utan ska springa som en "yr höna"bland massa långa köer o sucka o stonka över att man inte lärt sej detta år heller he he....Ja säger som jag alltid brukar säga:-De kan bara bli bättre;))) Imorn e det Lucia för min älskade pojkar i skolan,kevin o simon på deras skola Brotorpsskolan...då kommer Lucia som vanligt o undra om inte kevins klass ska ha det i år 6:orna e det sagt tror jag som alltid.....puss o kram Eliza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0