31 Mars-11

Då var det slut på mars månad å så går vi in i april vårmånaden med stormsteg istället ;) Vår e det enda man vill ha nu känner jag efter denna jobbiga,kyliga snöiga vinter. Jag hoppas vi får en tidig vår mars månad har varit sådär hm med lite skräckblandad förtjusning typ snöblandat,regn blandat med härligt soliga dagar. Hoppas mer på April månad. Nu har vi för en vecka sen flyttat jag o johan utanför linde från stenungsund.Va skönt att flytten äntligen är över för varit så stressigt de senaste dagarna/veckan allra minst för Johan så gött nu att man kan slappna av.Så skönt att ha nära till mina älskade söner kevin o simon;)) Neh nu sängdax för den lilla blivande gravida hustrun hehe...gubben min sover förlänge sen. Puss&Kram Eliza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0