Vilket skit med söndagar...-men ändå så lycklig!!

Kraam på alla o hoppas ni mår bra!Jag mår toppen o det kan just nu inte bli el.kännas mycket bättre svårt att tro det. Känner mej bara så Lycklig att allt fallit sej på plats<3 Tog visserligen 38år men värt att vänta på den rätta.VERKLIGEN!! *Ler* Idag e det lite hemma mys bara,tankar o funderingar runt omkring familjen,mej älskling o barnen.Vi kommer o har det redan,,,så bra.Tror att det smittar av sej ganska bra det där....-asså mår föräldrarna bra så gör barnen det oxå..det märks så tydligt.Jaha nu ska man börja jobba igen då.Satan vilken lång semester man haft.Sluta Da capo till 1juni-10 haha...så det har varit underbart att fått gottat sej så å vem vet,,kanske blir den sista långa semestern för nu verkar det som att det kommer finnas mycket jobb för lilla mej...o jag säger inte nej...absolut inte!!-Älskar att jobba å träffa folk är liksom lite utav min melodi i livet.Utan det....så mår jag inte lika bra.Så skulle inte kunna bli arbetslös på heltid för skulle få dåndimpen o klättra på väggarna typ. Igår gjorde kevin blåbärspaj till mej o johan,inga fel mm....men kändes som det kunde kvittat men det ville jag ju inte erkänna för Kevin FÖR HAN ÄLSKAR JU O BAKA o laga mat emn attans vad det ser ut efter han i köket hmmmm-verkligen det värsta med hans bak å matlagning att det ser ut som värsta sju svåra år efteråt;(( Men vi åt,trots att vi inte fick jag o hjärtat...ska ju lägga ner oss i vikt. Nä nu ska jag gå o städa lite o passa på medans man är själv.Johan o kevin är ute o plockar svamp.De kommer nog snart,men lucas fick stanna hemma för känner jag kevin rätt så blir det ingen svampplockning OM lill lucas är med,då blir det bara bus. Många kramar O TA VÄL HAND OM ER.PUSS ELIZA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0