Nu har jag tur..

Jaa nu har jag väl ändå tur i livet.Länge sen man kände att allt går som på räls.Samtidigt vet man ju så väl om att livet är en berg o dalbana så är det nog för alla får kallt räkna med,för knappast varit en"dans på rosor" alltid med dessa gubbar jag har haft genom livets gång med skulder m.m o faans moster typ.. ;( Men nu känner jag f. första gången att allt går med medvind inte motvind.Jag trivs så bra,ungarna mår bra å allt är bara fint fint..Nu tror jag att jag hittat heltidsjobb oxå så jävla skönt att få sätta igång igen så glaad för det.Kommer börja jobba som butiksdemostratis på halvtid sen en av affärerna jag demo:ar i får jag ytterligare en halvtid då har jag min Heltid som jag väntat sålänge på.- jiiiihaaa va NICE!!! Behöver dem pengarna,för då kommer vi få det så bra familjen o jag. Ja jag säger bara:Fy fasen vad jag ÄLSKAR livet!!! Känner bara kärlek när jag vaknar kärlek när jag somnar.- dt ligger liksom i luften.Idag fyller kevin o simons pappa år,6oktober,44år redan ja herre gud va åren rusar iväg går alldeles för fort :D för fort :/ det märker man på ungarna om inte annat för de växer som bara den å ÄTER å ÄTER gör inget annat kevin än å äter å äter hmm riktigt matfrisk 11åring kan man säga hehe` Nä sitter o nattugglar mej i sundet,men ska gå å lägga mej nu.Lucas ligger brevid i datorrummet o sover,eller snarare har sina konstiga ljud för sej hahahha låter liksom bara för roligt som stönar högt imellanåt den tokfan TYP. Nä natti natt med avslutnings orden:Idag har det varit "brittsommar" så varmt o härligt för årstiden bara Njuta för man vet ju aldrig när kylan o snön kommer "Burr"! Det skulle tydligen hålla isej ett tag till denna underbara Höst värme va härliigt o man blir så Happy! Godnatt o sov gott Puss o kram Eliza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0