6 oktober.

Ja idag är det 6oktober vilket innebär att pappa jan har fyllt år,44bast.Vi fira honom lite i helgen o barnen tyckte det var kul;) Idag har jag även varit o fikat,träffat min nya arbetsgivare Maryam å skrivit på anställningspapper så nu är det klappat o klart.Från 1 januari får jag börja som försäljare då den andra damen Helena slutar för att flytta utomlands.Då får jag o gunilla bli kolleger istället hehe inga fel det inte;) Idag har jennie namnsdag.Tänker då på jans dotter,jennie,som han inte träffat på år o dar typ...men han får väl ha lite tålamod så kommer han säkert få träffa henne en vacker dag hmm. Så har varit en innehållsrik dag då det hänt lite o man känt sej lite duktig ändå mm...ska nog lösa sej med jobb för mej oxå tycker man hehe;) Nä dag o krypa ner i bädden lite tidigare än vanligt men välbehövligt OM jag ska få lite uträttat imorgon med.Man behöver sin sömn så e det ju :) Usch vad det regnar på kvällen o natten inget kul fram MED SOLEN för sjutton!!! Solen gör mej riktigt Lycklig;) Nä natti natt å puss puss, från mamma Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0