Oj vad det hände hemskt idag;(

Jobba på Da capo som alltid,varje dag mellan 08-16.00...var en lugn dag vi stod o tjata skit med varann mest hela dagen.Sen hände något riktigt hemskt lagom till karin skulle gå hem ;( Hon hade bytt om å kom upp igen från omklädningsrummet vi har i källaren.Då prata Eva i telefonen o hon veva med handen när hon tala som gjorde att vi förstod att någe hade hänt jag o karin.När hon sluta telefon samtalet så berätta hon att någon låg Livlös en våning upp i samma trappuppgång som Da capo.Eva sa:Anders Eriksson ligger livlös i sin Lägenhet.Karin o Eva stack 2 trappor upp för att hjälpa han.När de öppna dörren stod hans 2döttrar som kom från skolan o skrek helt hysteriskt:Pappa lever inte,han är död!!! De fick komma ner i cafeterian till mej,så jag fick lugna dem en stund så gott de gick för de var helt apatiska...hmm å det kan man ju förstå,stackars flickorna som var 13 el. 14år typ någonstans el.något år yngre.När eva o karin kom ner igen från hans lägenhet så berätta dem att han var död redan.Men det konstiga var att ambulansen tog hela över 20 minuter på sej att komma till platsen hm hmm DET var ingen RAKETFART direkt när en människa ligger för Liv o Död...riktigt chockerande faktiskt!!!! Sen skulle jag gå lite tidigare till arbetsförmedligen i Linde,så jag drog sen.När jag åkte ifrån jobbet så såg jag de 2 tjejerna som satt i sin brors bil....o hörde hela tiden HUR de grät de stackars tjejerna hmm stacakars dem tänker på dem nu...snyft``hade jag kunnat hade jag tagit med flickorna hem,men gick j förstås inte ena tjejens bror tog med dem hem som tur va ;) Usch,va tragiskt detta!Kommer nog att må lite dåligt imorn på jobbet.Man kommer j bli påmind om det som hände igår ;( Imorn e det onsdag,snart skärtorsdag o långfredag...ska jobba båda dagarna men inte påskafton o påskdagen som tr är hihi ;) Imorn kommer becca!Du är så välkommen duktiga dotter hehe....pojkarna tycker oxå det är kull att du kommer;)) Nä,dax att sova!Jobba imorn.Många kramar eliza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0