26-mars 2010;)

Idag är det fredag o vi sitter just nu o tittar på Let`s Dance,det är final ikväll så får se vem som vinner...det står mellan mattias el.claudia mm hoppas det blir tjejen som vinner men det ser vi efter nyheterna nu ;)Annars har jag jobbat på Da capo som vanligt,jag o camilla har jobbat tillsammans hela dagen...fredrik oxå förstårs men han drog upp till bagarn ibland när han inte stod UT med vårat skratt hehe``himla kul jobb man har haha!! Snart får vi vårat nya schema....hoppas det blir snart såå man får veta HUUR man ska jobba framöver mm vore ju en fördel hmm blir väl Helgjobb ibland kan jag tro men har klarat mej länge nog UTAN helg så får väl vara glad för det iaf kan inte vara hur länge som helst även OM man vill;) Imorn tänkte jag åka in o klippa mej.Kevin skulle oxå behöva klippa sej....tänkte gjort det igår när vi var till marieberg men fanns ingen tid,å va för dyrt så köpte en keps till han istället Å GUD nåde han om han tappar bort den!!Får inte hända för den var så dyr...va en Rip curle sport keps så den får han va rädd om annars ingen ny om han tappar bort den!!! Nää nu får jag sluta,ska titta på tv4 nyheterna en sväng sen slutfinalen på L.D ;) Många bästa kramar Liza <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Förstår om fredrik flyr fältet när ni kärringar är igång och flamsar, vet ju hur du är...kan inte vara lätt att vara chef på det stället ;)

Jag vill också ha kepa, hoppas att du köpte en åt mig med, annars nåde dig... :)

2010-03-29 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0