23-Mars 2010

Har jobbat idag som alla andra dagar.Har varit en bra dag idag på Da capo;) Trivs verkligen som"fisken i vattnet" på detta företag;) Tänk att ett cafe har jag länge tänkt på att jag skulle trivas att jobba på,oxå sökt genom åren b.la i örebro på cafe lite överallt men oftast fått NEJ dels för att jag saknat erfarenhet å sen"droppen" för dem som jag sökt jobb hos har nog varit att jag SAKNAT KÖRKORT HMM!!! Jäkla skit har det varit men NU har jag ju körkort iallafall jiiiihhhoooo vilken jäkla lättnad;) De företag som jag sökt på har krävt många utav dem iaf,att man har körkort....för de har utskick till vissa kunder o då måste man kunna köra. Tur att jag nu iaf har "kortet" i handen om jag skulle söka till något annat cafe i framtiden``så himla stolt över det ;) Men trivs himla bra på Da Capo,...bra personal som man kommer bra överäns med,toppenbra ska väl poängteras kanske hehe... Vi har så himla kul ihop och vissa dagar skrattar man så mycket att man håller på att "skaratta ihjäl" sej typ haha!!Kände nog ganska tidigt att detta jobb var som"handen i hansken" för mej för gillar ju att ge service o va trevlig mot folk så vad mer kan passa än cafe el. resturang branschen ;) Idag fyllde våran chef fredrik 40år.Eva fråga:När e det fredrik fyller nu igen??Jag sa att är inte det snart.Då titta vi i personalliggaren som alla som jobbar måste skriva i namn o personnummer,som vi har liggandes vid kassan....då såg vi plötsligt att fasen,det är ju idag!!!! Skiiit!! Eva fråga OM jag kunde sticka ut o köpa några blommor till honom om vi skulle lägga 50kronor var Jag,eva,karin o bagarn.Jag stack ut kl.09.30 som en blixt för han skulle ju börja kl.10.00 så fick ju"lubba"på dit så de skulle stå i köket tills han kom hihi Åhh...vad fina de blev HAN blev verkligen förvånad o sa:Vem har berättat det? Ehh tänkte jag,..svårt att veta när man är smart att titta i personalliggaren HAHA...kul dag va det att överaska freddan;) Nää nu dax att sova.....klockan börjar till att bli mycket men jag är ju en riktig nattisuggla hehe vet ju alla! Tänker på johan <3 hoppas han blivit bättre i handen sedan han råka skära sej när han skulle laga mat hmm fick ju åka o sy 4-5 stygn stackarn hmm va jäkligt onödigt lilla snällis gubben<3 Puss o kraam eliza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0