17 Mars-2010

Idag jobba jag som alla andra dagar på Da Capo;))Har varit en kanoners dag verkligen hihi....lite smått skrattig hysterisk typ hehe...fan vi har ju bara så kul alla vi som jobbar där så det kan inte annat än o bli bra dagarna på cafe Da Capo;)) Idag kände jag bara efter att slutat jobbet kl.16.00 att fy faan vad jag trivs med Livet just nuu jiiiihooooo mm.....man känner bara HUUR ALLA pusselbitarna fallit på plats för mej,har ett jobb jag stortrivs med,körkort och sist men inte minst en Helt jävla underbar familj!! Känner bara hur jag svävar på de Rosa molnen vareviga dag o en härlig känsla verkligen!!!! Alla måste få uppleva den någon gång i livet iallafall!Känner bara i vilket Lyckorus man befinner sej mest hela tiden såå det känns så häärligt så finns inte ord för det hihi``Men så har inte alltid livet varit vill jag lova,varit mycket tuffa motgångar.....men nu har det släppt å vaa tusan va sköönt det känns;)) Är verkligen EN STOLT MAMMA till mina 3-barn kevin,simon å rebecca <3 Helt fantastiskt fiin familj,finns ingen finare;) Igår åkte jag o familjen skidor,längdskidor nere vid fritidsbyn.Det var riktigt skönt faktiskt att röra på fläsket o simon var riktigt duktig i spåren o knata på hihi.....var riktigt imponerad på honom å kevin är jätteduktigt oxå men synd att de skulle göra bort sej mot slutet o tävla o.s.v föör det blev ju bara högljutt o tjafs så det stod härliga till hm hmm...blev arg o besviken som vanligt.Jan var med o han blev lika irreterad som jag,...att de inte kunde sköta sej,..;( Nää nu ska jag lägga mej så jag orkar upp till Da capo imornbitti hmm kommer säkert att försova mej bara för det nuuu PHUU`^^ Många bästa Lycko kramar från en Lycklig Elisabeth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0