Vilken jävla vinter!!

Ja ja säger då det....nu börjar det bara bli för mycket känner jag,det blir bara mer o mer Snö för varje dag som går SOM det ALDRIG tar slut liksom SUCK!!!! Nu är det typ på kvällen dessutom -22 grader åh fyy fan säger jag bara o denna kylan o snön har varit enda sedan nyårsafton.. ;( Vet inte vart jag ska ta vägen snart för det känns inget kul längre,man blir fan deppig som bara FAN!! Vill ha Vår o Värme nu känner jag,beroende av Sol  nu när den lyst med sin frånvaro länge nog även om det varit små Solglimtar ibland vissa dagar....men det e å andra sidan så korta stunder o då står man i regel o jobbar så man ändå INTE hinner njuta av den Phu ;(Idag Söndag har väl inte hänt så mycket direkt.Var ut o gick Lindesjön runt iaf o det var inte så illa med tanke på att det var kallt som fan om arslet Haha!! Den är på 1mil typ så fick röra på döfläsket endel iaf,kan ju behövas ;) Igår Lördag hände lite mer,...skjussa in becca i snöstormen o värsta halka in till tåget i Örebro.Vi åkte in till city o shoppa lite smycken till oss båda var riktigt kul;) Becca fick en Jättefin armbandsklocka av mej,riktigt snygg var den tyckte becca;)Jag ska köpa mej en ny snart oxå kanske in efter jobbet imorn o kolla i örebro jiihooo ;0) Jahaa,då var det måndag imorn igen då hmm HATAR jäkla tråkiga måndagar!!!!...men får väl gå som allting annat.Bättre på torsdag för då e det löning,då ska det handlas men det första då är väl att tanka bil skrället hihi``dricker "soppa" som aldrig förr jäkla audi hihi``Nu ska jag sluta klaga kanske HAHA! Snart e det ju födelsedagen så nu får jag snäller annars inga paket hehe Fick 600 på posten av mormor ulla linnea hellgren att köpa något fint för å varit ner på byn,linde,o köpt en jättefin lyckta o slagit in den....får ju inte öppna den förrän på Onsdag den 24 Februari hehe ska bli så kul att fylla år UNDRA vad jag får för fint av barnen hihi??? Nä,...DAX O SOVA nu annars orkar jag inte upp till Da capo imorn känner jag"Gäsp"........men den stora frågan är nog inte om jag orkar upp Utan snarare OM jag får IGÅNG bilen på morgonen fan om den inte startar HMM jajaa...visar sej imorn bitti då man ska ut i kylan Usch!!!!! Många Godnatt Kramar Eliza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0