Fettis/semledagen;)

Ja haa...då har det varit semledagen idag.Har märkts på jobbet om inte annat...
Har sålt uppemot mer än 1.000 st semlor, å det är mycket för att vara lilla Nora ju hehe..har varit Kul iaf;))Jag,Karin o Eva har Jobbat arslet av Oss ju,men gått bra för vi Har ju haft Hjälp av Rita tanta HAHAHA......sen om Man fått så mycket hjälp av Henne e juu Svårt att säga hmm....för tråkigt nog Vad hon än Gör så blir det Fel!!!Jaa,endel kan tycka synd om henne...andra INTE!! För hon gör ens inte ett Lite tappert Försök att för att få Sammanhållningen att Funka ;( Tanta passar inte riktigt in på Jobbet,låter taskigt MEN DET E VERKLIGEN SANT!!! Aldrig varit med Om att Irriterat mej på en person så Mycket som på henne....men faktum ÄR att Hela jobbet göör det oxå,å fy fan vilken Cirkus det är vareviga Dag.......men på Fredag ryktades  det ATT hon skulle Få sluta jobba hos oss.......Tråkigt för henne, Kan man ju förstå men Säger som chefen:Tha`ts life...^^ Jaha nähe...nu Ska jag Ta å göra lite nytta becca är ju Här så får se Vad vi ska hitta på.Vi gjorde lite ugnspannkaka efter Jag kom hem från Jobbet o numera kan man faktiskt Köra själv  till Jobbet ;)Fick ju Körkort Förra året såå numera Känner jag mej Grymt Lycklig med Livet mm..I LIKE IT!Sänder försenade Allahjärtansdag Kramar från Eliza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0