24 Februari ;)

Ja då var födelsedagen över då snyft hihi....tråkigt men sant ;) Var en riktigt hyfsad födelsedag!Först jobba på Da capo till 16.00 sen tog jag Bilen hem där ungarna vänta på att Mamma skulle komma hem med nöttårtan som de hade beställt tills mammas födelsedag.Öppna lite presenter sen efter fikat,..fick b.l.a en Jättefin Lykta som jag hade önskat mej i en affär här i Linde ;)Sedan det bästa som hände var nog ändå att Sverige tog OS-guld i stafett längdskidåkning yeesss yiiihoooo faan va Kul att sverige äntligen lyckades FÖRE norge för engångs skull haha!!!! Ja det var väldigt länge sedan vi lyckades med det-.....senast var nog-88 tyckte jag de sa på Tv:n o fy satan då var det verkligen VÅRAN TUR kan man säga ;)Så att det gick så bra idag för svenska stafett laget var nog för att det just var den 24 Februari hihihi``tror inte ni det?????? Borde va så HAHA!! Nä det var så vansinnigt kul att se....marcus hellner var helt fantastisk,han drog till o med ifrån Norrmännen o det har vi allså inte Lyckats med sedan 1988 det e ju för sjuttan 22-23år sen juu.Blev ju en riktig Klassiker kan man säga o jag stod upp o skrek o va så Glaad att vi lyckades!!! OS i vancover är snart slut om några dagar PHU``VA TRÅKIGT för det har varit så kul att se på Längdskidåkningen för de lyckats så bra där både damer o herrar,men dess sämre i skidskytte tycker jag,inte alls rätta flytet.....helena jonsson helt jävla KASS!! Anna-karin olofsson var iaf något bättre men Björn ferry har varit mycket bra,han tog guld b.l.a...vi har tagit 6medaljer hittils;)) Några tjejer som varit duktiga är Anna Haag o Charlotte Kalla!! Vill inte det ska vara slut snart......vad ska man titta på DÅ på tv:n????? Får trösta sej med Melodifestivalen på Lördagar kommer inte finnas så mycket mer skojsigt typ hehe... ;)

Nä,nu sover alla så då ska jag oxå ta o krypa ner i Sänghalmen*fniss*......som sagt Födelsedagen är över för denna gång<3  Många bästa kramar från Eliza<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer allt ihåg att kolla bloggen då och då... men brukar inte finnas något nytt att se, du får skriva oftare! ;)

2010-03-09 @ 14:23:25
Postat av: Becca

det var jag som skrev föresten, ingen hemlig beundrare tyvärr med andra ord fall du hoppades på det :D

2010-03-09 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0