Lucas killen!

Åhh våran älskade Lucas! Han är ju bara för underbar denna lilla valp.Jag är lyckligt lottad känner jag som har så fina pojkar omkring mej..kevin,simon,lucas o johan å alla är precis lika GOA o undebara på sitt sätt,PUSS på ER mina älsklingar hehe` Nä nu ska jag lägga mej.Trött som bara fan! Men en sak till-nu är det snart offentligt att jag o johan är ett par.Jag har alltid varit lite tveksam mot hans över 10år yngre ålder men nu är jag inte det längre.Tycker att han har växt till sej eller snarare HAN har alltid varit mogen i mina ögon,men känns snäppet bättre nu på den fronten. Jag menar--det finns ingen som skulle passa mej bättre än han.Vi känner o tycker lika i mycket och det som fört oss samman MEST är nog skrattet.Vi har så tok kul ihop verkligen å skulle kunna sitta uppe en hel natt o bara prata,skratta för vi har en enastående kul humor.Detta är ett drömförhållande för många mellan mej o honom.Vi kan prata om saker o ting, vi har en väldigt bra öppen dialog och så kommer det fortsättningsvis vara kommer aldrig bli några tjuririer eller missuppfattningar för blir det någe oklart så pratar vi om det isf.Det är väldigt bra då underlättar det så mycket i ett förhållande o alla känner sej nöjda o glada, då slipper man gå runt o tjura och vara långsint i flera dagar/veckor hahahha!! Nä nu dax för refrängen----SÄNGEN! PUSS Eliza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0