Lördagens Bröllop

Som ni sett i tidigare inlägg så var vi på bröllop i Lördags den 28/8.Vi var på ett riktigt Sagobröllop men ingångsmusik från ronja rövardotter och en brud som var som en sagoprinsessa.Tänkte direkt när jag såg detta paret att SÅ vill jag HA när jag gifter mej hihi. När brudparet anlände till bröllopsfesten ridandes på 2 stora mörka hästar(jättefint var det)trodde jag nästan att jag hamnat i en saga av john Bauer hehe...så fantastiskt var det! Riktigt stort o pampigt när de kom inridandes på dom där bröllops festen skulle gå av stapeln ja jag säger då det jag blev alldeles:-Åhh GUD va vaackert <3 Så det har sammanfattningsvis varit en kul helg.Mycket roligt att träffa hans släkt,hans pappas alla syskon,kusiner o.s.v Idag skrev jag blogg lite tidigare brukar alltid ske nattetid annars nattuggla SOM MAN ÄR tyvärr eller så kommer det väl alltid vara men ska försöka o bättra mej för mår inte riktigt bra på detta phu``..det e liksom nästan samma varje natt någonstans mellan 01.30-02.30 usch o fy på mej kan man lugnt säga :( Idag är det strålande solsken. Dessutom den sista dagen på den här månaden,Aug.så nu är det definitivt slut på denna sommaren god by sommaren 2010,nu ser vi redan fram imot sommaren 2011 ;)Känns lite långsökt kanske för först måste vi gå igenom hösten,vintern o våren så en liten bit kvar,typ:/ Nä-- som jag sa tidigare.....NU ut i SOLEN o gotta sej en stund och väntar på att göteborgskex ska höra av sej men det tycks dom ju inte göra*S* Men väntar några dagar till,va nog bara 3-4dagar sen jag lämna in ansökan får nog ha lite tålamod när man söker jobb.Men en sak är säker: Glad jag blev av med det förra jobbet,cafe jobbet för det var inget bra för mej eller på ett sätt var det bra för är ju det jag verkligen vill hålla på med MEN realistiskt så var det inte det.Vad då då??..kan man tänka cafebiträde är väl skoj.Jo det är det,servicemänniska som jag är men om man inte följer kollektiv avtalet fast chefen satt o påstod det att de följer kollektivavtalet NÄR FACKET kom o hälsa på hm hmm fifflar med lönen å är allmänt oärliga bara utnyttjar sin personal,,, då ÄR det ABSOLUT inget för mej.Jag vill ha "raka rör" och att man blir lite uppskattad för de jobb man gör ibland inte bara får skiit fast man gjort ett bra jobb hmm sånna jobb kan man klara sej UTAN!! Man lever bara engång å ska inte tillåta sej vilken skiit som helst,man ska sträva det bästa, det är alla värda tycker jag :) Lider så med de småtjejer hon har anställda hos sej,margareta bara utnyttjar dem*arg*! De e så unga att det inte inser det ;( för i den ålder är man bara glad att ha ett jobb gå till är man vuxen med lite hjärna då finner man sej verkligen inte med hennes slavjobb*S* När jag tänker på detta blir jag så upprörd att jag fortsätter och skriva FAST jag vet att jag ska sluta å GÅ UT I UNDERBARA SOLEN ist haha!!!! -Tror jag ska skriva en bok om mitt förra jobb för finns så mycket underlig skiit att skriva om det företaget så skulle till o med täcka 2 stora böcker för få rum med allt hihi så dumt är alltihop och boken skulle bli en dundersucce för folk skulle verkligen köpa den av nyfikenhet för de blir så "rålösa"av det de läser,,så skulle nog bli miljonär HAHAHHAHA!!!! Ja men faktum är att jag skämtar inte utan det var verkligen vidrigt att stå å som många fick göra,slavjobba där-- önskar ingen den olyckan att hamna där. Ut nu o gå med lucas killen sen kommer jag hamna iden underbara solen någon eller ett par timmar framåt göttigött ska bliii ;) Är lite dålig imagen,blev det efter bröllpet...kanske är magkatarr aldrig haft det förut,så passar bra med en slödag dagen till ära. Puss&kram Eliza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0