Jennies Bröllop 28/7

Ja men hallu nu är jag här igen...ovanligt mycket för att vara mej kanske hihi``men tänkte bättra mej hm göra ett försök iaf hehe :) Ja nu va då denna Helgen över,skönt det för känner mej lite trött just nu.Har varit ner till Johans släkt nere i falkenberg på bröllop.Det var johans kusin jennie malmgren som gifte sej.Det var riktigt kul att få åka ner på detta,bröllopet var oslagbart!Riktigt pampigt! De kom framridandes på Hästar både jennie o linus så det var riktigt vackert att se vill jag lova :) Jag önskar att jag fick gifta mej nu men vill nuuuu hehe ibland kan man liksom inte bärga sej...känner så lite nu*S* Vill gifta mej innan 40bast iaf så pass vet jag.Så vi har 1.5år på oss att planera detta jag o min älskade johan så bara o sätta igång nu behöver inte stressa direkt utan ta det lugnt en dag itaget så brukar allt bli bra<3 Tror vi kommer gifta oss i fellingsbro kyrka och har middagen o festen på Hults säteri, herrgård eller vad det nu heter hihi``Var dit på barnens farfars 80års kalas på den herrgården ååh gud va fint dom hade gjort där! Tänkte redan då att DÄR vill jag gifta mej en vacker dag<3 Så får hoppas att min älskling går med på de planerna oxå för jag vill mer än gärna detta.Inte bara o gifta mej,utan just ha det ute på denna antika,renoverade säteriet. Har ju bott där i linde i över 12år så inte konstigt att jag vill ha mitt livs bröllop där,där man känner igen sej o känner sej hemmastadd. Men nu över till helgens bröllop mm..det var verkligen helt sagolikt jag överdriver verkligen inte för det va såå vackert så vackert.Jag o johan är så glada för deras skull,de var så fiina tillsammans passa varann perfekt...hon ljus o han riktigt mörk hårig,riktigt fint par var det passar perfekt tillsammans. Tror jag o älskling är minst lika fina om vi gifter oss snart,finare till omed va annars haha!!! Imorn ska jag hem till linde.Ska hämta lucas innan i vara hos becca.Hon har ju varit hundvakt när vi var på bröllop och allt verkade som att det hade gått bra.Lucas är ju bara 12veckor snart 13 så det är ju mycket som händer med valpar de ska gudarna veta,som man brukar säga. nÄ NU MÅSTE jag bara lägga mej gääsp!..att det ska vara så svårt att GÅ Å LÄGGA sej som normalt folk,undrar varför ibland kan ni fatta???? Jo det är bara så är man kvälls o nattmänniska så är det väl inte annat o vänta,men man tycker att det kan vara lite ordning på torpet ibland på fröken mamma liza hehe Blir nog snart ordning på torpet för snart börjar jag jobba å då funkar det ju inte så gärna att man är nattuppesittare,NÄ ICKE DÅ!!! Som jag nyss sa så måste jag nog lägga mej med bara några ord till... och det är att det varit en fantastisk Helg för mej o min älskling<3 vi är så glada att vi fick komma iväg på detta.Betydde mycket för mej att träffa alla hans kusiner,släkt vänner m.m De sa att de varit nyfikna på mej o tyckte det var roligt att de äntligen fick se mej som de väntat på o.sv Å jag tyckte det var lika roligt,OM inte roligare;)) Slutar med orden:- Em helt oförglömlig fantastisk Helg<3 Puss o kram Elisabeth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0