Jaha då börjar ungarna skolan snart igen då;)

Ja hallu allihop,OM det nu finns någon som läser haha!! Nu är sommarlovet slut för barnen på måndag är det dax att inta skolbänken för dem.Lika bra det höll jag på att säga för de har inte så mycket hemma att göra hm..går bara o tjivas o bråkar mest hela dagarna så lika bra att de får börja Brotorpsskolan igen.Kevin tycker nog ska bli kul att börja MEN värre med simon tror jag.Dels är han så blyg men sen är det första klass han börjar med lite nya klasskamrater o.s.v Men både jag o Jan ska följa med så han känner sej lite trygg första dagen,kan ju va ganska viktigt faktiskt.Han ska få en lärare som heter Åsa Söderblom å hon verkar riktigt bra.En yngre tjej denna gång så man slipper de där gråhåriga gamla damerna som varit lärare på brotorp i hundra år TYP hehehhe!! Ja nu sitter jag hemma i sundet å håller på att få ett jobb här nere dessutom I LIKE IT!!! Vore ju inga fel om man säger så;)) Imorn åker jag hem,15augusti,för den 16 aug.börjar dem skolan.Jag har Lukas med mej,den lilla golden retriver valpen,har köpt en bur åt han så han lätt ska kunna följa med i bilen å det verkar gå bra hitills iaf.På vägen ner till götet i torsdags gick det alldeles prima,den enda som lät å pep var ju katten,kompisen...men sen blev även han tyst.Lämna av kompis hos becca,så nu får hon ta hand om han ett tag eftersom det ändå inte blev några studier i sundsvall denna termin. Johan tyckte att valpen var helt underbart snäll o söt och vem tycker inte det? Han är ju så jäkla charmigt GO väldigt lugn o go ska man säga, så det finns inga ord som kan beskriva. Jag kan bara inte råför att man är helt Såld,kan aldrig låta bli han<3 Jahaa nähe...nu börjar det allt bli dax att krypa ner i bädden ska bli riktigt skönt för är lite trött<3 Många GONATT kramar från Elisabeth<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0